28. 4. 2011

Books in my thoughts - Muži, kteří nenávidí ženy

Jako první příspěvek do challenge - Knihy v mých myšlenkách, jsem si vybrala knížku od Stiega Larssona - Muži, kteří nenávidí ženy. Můžete si přečíst moji REVIEW. :)

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
-Je to jedna z nejlepších detektivek a thrillerů, které jsem měla možnost zatím přečíst! :) Delší dobu trůnila v mé knihovničce nepřečtená, ale když jsem ji přečetla, ničeho jsem nelitovala!! :)
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
-Nekonečné napětí
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
-Odhalení
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
-Chtěla bych se ztotožnit s Lisbeth Salanderovou, i když vím, že k ní mám hodně daleko! :D Neskutečně mně fascinuje, jakou povahu jí autor "přidělil" !:) Naopak bych se nechtěla být nikým z rodiny Vangerů! :D Rozvětvená rodina, kde téměř každý nenávidí každého a všichni jsou podezřívání všemi.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
-Tak našla bych určitě více než jedno positivum. Určitě skvělý příběh, skvělé hlavní postavy, báječná zápletka a překvapivé rozuzlení! :)
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
-Tak jediné, co mi na knize vadilo, tak asi bude popisování rodinných vztahů bůh ví kam! :D


                                                 "Dý

1 komentář:

  1. hodně dlouho o téhle sérii uvažuju a jak to tu tak čtu, asi se do toho pustím... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.