27. 4. 2011

Chtěla bych začít originálně ale .. VÍTEJTE!

Dobře, jelikož moje "pisatelské nadání" je na bodu mrazu, tak jste se prostě originálního uvítání nedočkali! .) Přesídlila jsem na blogspot.com z blogu.cz ! .)) Konkrétně z blogu to-read.blog.cz.. Byla jsem na to blogu krátkou chvílí, ale chtěla jsem něco nového! .) Protože blog.cz má často výpadky ! Grr.. Mohu jenom doufat, že tady to bude v pořádku! .)
No, abych tak něco..
Mé jméno je Vendula, je mi 15 let a navštěvuji první ročník na střední škole. Mojí obrovskou zálibou, jsou knížky! .) Momentálně moje skromná knihovnička obsahuje 161 kousků, na které jsem náležitě pyšná a dobře je opečovávám! .) Nikdy v mojí knihovně není "brajgl" ! .) Velmi nerada svoje knihy půjčuji.. ! Ale velmi ráda o knížkách mluvím! .) Doufám, že se mezi mými čtenáři najdou také pořádní knihomolové! .) Vím, že jich v blogovém světě není zrovna málo! :P :))
Na starém blogu jsem vystupovala jako "xxx" .. trapné že? .D No, ale "Dý" není o moc lepší, ale omlouvám se.. já jsem trapná, protože taková jsem JÁ! .))
Těšilo mě! .))
                                                                "Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.