24. 5. 2011

Aktuální aktualizace

O slovíčko se přihlásila moje alergie, která se překvapivě projevila teprve letos, na začátku jara. Mám nateklý krk, červené a slzavé oči.. To znamená, že ani na písmenka pořádně nevidím. Dneska jsem přečetla asi 3 stránky z Lesa rukou a zubů, to byl pro dnešek můj maximální výkon.

Psala jsem emaily pár českým nakladatelstvím se žádostmi o tzv. "reading copies", o těch jste jistě slyšeli! :) Ozvali se mi z fragmentu, z čehož mám obrovskou radost! :)

Kdo mě má v přátelích na goodreads, tak jistě ví, že jsem se pustila do svojí historicky první knížky v angličtině. :) Tou "šťastnou" se stala - Before I die; Jenny Downham. Zatím mám za sebou 20 stran a docela se zatím orientuji, no, ještě aby po osmi letech angličtiny ne.. :))

Ano, já prostě nemůžu číst jenom jednu knížku! :) K těm dvěma, o kterých jsem se zmínila, ještě čtu od Meg Cabotové - V kůži supermodelky .. no, to je zatím takový průměr.. :) Meg Cabotovou a Jenny Downhamovou čtu na notebooku, takže se mi to nečte zrovna nejlépe a nejrychleji, no, co se dá dělat! :)

Ještě, že na škole probíhají maturity. Máme parádní rozvrh, krátké vyučovací dny, brzy doma - jednoduše paráda! :) Jenom takový krátký informační článek, abyste jenom věděli! :) Děkuji za pozornost !! :))

                                                                "Dý

3 komentáře:

  1. V kůži supermodelky se nekdy v pulce knizky rozjede a vznikne zajímavá čtivá knížka...zacatek me take moc nebavil...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem psala pár nakladatelstvím a Fragment mi odpověděl překvapivě rychle a kladně :) Já mám rozečtený druhý díl Hunger Games - Vražedná pomsta, ale jelikož mi má přijít z Fragmentu, tak si počkám až přijde :).

    OdpovědětVymazat
  3. Teď budu za blbce, ale co je to to reading copies? :) A vidím, že pořád jen čteš to tě obdivuji :D Já čtu 1 knihu 14 dní po večerech mám na to vymezenou dobu od půl 10 do 10. Takhle to mám skoro celý rok krom prázdnin kdy třeba čtu celý den :D A kéž bychom my měli parádní rozvrh..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.