30. 5. 2011

Knihovna vs. Knihkupectví = výsledky ankety; + nová anketa

Máme tu výsledky první ankety! :)
Nebudu dělat, že jsem výsledek nepředpokládala.. :)
Celkem hlasovalo 57 lidí! .) Krásné číslo, děkuji! :)
A jak to nakonec celé dopadlo? :)
Celou anketu s přehledem vyhrálo KNIHKUPECTVÍ s 33 hlasy (57%).  Vaše argumenty byly v podstatě jednoznačné. V knihkupectví prostě máme nejnovější tituly. :)
Druhé místo obsadila možnost ZÁLEŽÍ NA KNIZE se 14 hlasy (24%). Třetí místo možnost OBOJE se 7 hlasy (12%). A na čtvrtém a posledním místě se umístila KNIHOVNA pouze se 3 hlasy (5%). Někdo psal, že v jejich knihovně mají i ty nejnovější knížky - šťastní to lidé. :)

Další anketa ve které můžete hlasovat, je již v levém menu. Tentokrát budeme hlasovat o vaší nejoblíbenější sérii.. :) Vybrala jsem ty, které jsou přeložené do češtiny (či do slovenštiny). :) Některé jsem ani já sama nečetla. Máte možnost hlasovat pro více možností a můžete psát jakékoli své připomínky, proč jste si vybrali zrovna tuto sérii, či cokoli jiného! :)

                                                                   "Dý

2 komentáře:

  1. u mě vede HG, VA, NS a Twilight :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Knihkupectví!!U nás v knihovně je sice hodně knížek ale žádné ne¨jnovější tam nenajdete...zajímalo by mně u koho v knihovně jsou ty novinky?! No nic běžím hlasovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.