12. 6. 2011

My week //2

6.6.2011 - 12.6.2011
Tento týden jsem přečetla
Za tento týden se musím vážně pochválit! :) Někdo by řekl, že je konec roku, že se budu snažit nahnat známky, že se učím na různé závěrečné testy, ale ne.. Já budu raději číst! :)) Prosím, nemyslete si o mně, že jsem vážně cvok ;)

Knížka, kterou jsem začala číst minulý týden, a někdy začátkem tohoto jsem ji dočetla, jsou Roztomilé malé lhářky od Shary Shepardové. Musím říct, že se mi hodně líbila! :) A díky ní, jsem začala sledovat i seriál ;).. (Jestli Aria nebude s Fitzem, tak mně klepne!:D)
Druhá týdenní knížka, je Eragon od Christophera Paoliniho.. Zbožňuju celou tuhle sérii.  Na to, že první díl psal 15-ti letý kluk, tak je to vážně dílo!


Na obě dvě knížky jsem rovnou napsala recenze! .) 
Právě čtu
Po Eragonovi samozřejmě nastupuje Eldest. 
Už jsem říkala, že bych chtěla doma malou Safirku?!! :D:D 


Druhá knížka, kterou mám rozečtenou, je Město z kostí.. Hm, tady to čtení asi bude na dlouho, jelikož ji čtu v ntb :/ .. To vážně nemám ráda.. Čte se mi hrozně pomalu, když musím sedět a vejrat do monitoru. Z dovolením sem dám originální obálku, protože ta naše předělávka, je otřesná ;)

Více INFORMACÍ
Přidejte svůj odkaz! :) 

3 komentáře:

  1. Já už si ty Lhářky musím taky přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jasne! My máme úžasnú knižnicu. :-) Akurát som dočítala Vodu pre slony (a mala by som sa radšej učiť :D) Škoda, že v tej našej knižnici nemajú tie klamárky. Hľadala som ich a nič.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď taky radši čtu, než abych se učila :D přijde mi, že to má větší budoucnost, víc se z toho dozvim a k něčemu mi to bude spíš, než logaritmy a vznik života.. :D teď bych se třeba měla šrotit děják a revoluční rok 1894 a místo toho radši sjíždim jednu kapitolu Hunger games za druhou :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.