26. 6. 2011

My week //4

20.6.2011 - 26.2.2011
Tento týden jsem přečetla
Bylo to slabé.. přečetla jsem pouze třetí díl Hunger games - Sílu vzdoru.. ale zase to teda bylo pořádné zakončení! :)) Na Sílu vzdoru jsem sepsala i recenzi.
Momentálně čtu
Ehm, čtu toho kapku víc.. No, začaly bych mluvit o Městu z kostí.. bohužel jsem nedočetla, odložila jsem ho na dobu neurčitou.. Většinou knížky podle obálek nekupuji, ale když vidím tuhle obálku u města z kostí.. tak se mi nechce vůbec kupovat!! No, ale abych teda shrnula, co teď čtu..
Pořád jsem se neprokousala Brisingrem!.. No, a proto jsem se pustila do EON - Znovuzrození dračího oka.. -To se mi líbí, vážně se mi to líbí! :) A aby toho nebylo málo, pustila jsem se i do třetí knížky. Prostě jsem neodolala a pustila jsem se do Sukuby! A víte co? Asi po pouhých šesti kapitolách, co mám přečtené, tu knížku MILUJU! :)

Chtěla jsem vám ještě říct, že zítra odjíždím na výlet. Ale ve středu dopoledne se vracím, ale předpokládám, že budu tak moc zdechlá, že asi nic nenapíšu.. :) Proto přednastavím nějaké články - nějaká meme a ták ! :))

2 komentáře:

  1. Na Sukubu se strašně těším, už ji mám na poličce, ale řekla jsem si, že první dočtu Brisingra, tím se taky prokousávám už delší dobu :D

    OdpovědětVymazat
  2. No, Mesto z kostí ma strašnú obálku. Mohli by spraviť druhé vydanie s tou originálnou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.