Review - Gossip Girl; Manga: Jen pro tvé oči

Autor: HyeKyung Baek, Cecily von Ziegesarová
Název: Gossip Girl; Manga: Jen pro tvé oči
Originální název: Gossip Girl: The Manga: For Your Eyes Only 1
Série: Gossip Girl (1. díl)
Nakladatelství: BB art

Anotace:
„Sex ve městě“ pro teenagery První díl manga série GOSSIP GIRL. Vítejte ve skandálním světě Gossip Girl – světě, ve kterém vládne společenská smetánka, plného žárlivosti, zrad a intrik. V New York Upper East Side si někteří začínají brousit drápky! S si ulétla s B-řiným přítelem N a se vrací na scénu. B nachází způsob, jak dát S za vyučenou. Půjde na ni přes jejího přítele, D. Zdá se, že B chce do boje dát tentokrát opravdu všechno a zbavit se S jednou provždy. Podívejme se na ni – tohle bude bolet!

Stručný děj
Blair Waldorf + Serena van der Woodsen
Serena měla románek s přítelém své nejlepší kamarádky Blair, s Natem. Může být jejich přátelství zase tak bezproblémové? Zvlášť po tom, co se sám Nate přiznal Blair? Královna Upper East Sideské teenagerské smetánky si nenechá nic líbit. Serena si našla nového přítele - Dana.. A to je něco co Blair nemůže vystát! Blair chystá pomstu.. A co když se Chuck Bass spolčí s Blair...
Postavy
Serena van der Woodsen se vrátila zpět a po úletu s Natem Archibaldem zůstala sama.. Bez kamarádky a bez přítele. Je jenom štěstí, že se na scéně objevil Dan Humphrey. Co na tom, že Serena našla svého prince, který na ní může oči nechat a doopravdy ji miluje.. když je tu stále královna Upper East Side - Blair Waldorfová.. Dlouholetý vztah Blair a Nata, se rozpadá.. Může nést vinu i Chuck Bass, nenapravitelný milovník a svůdník?
Nesuď knihu podle obalu
Chuck Bass
Obálka je stejná, jako orginiální, pouze -pochopitelně- s českým názvem. Že by se přestaly u nás předělávat obálky? Předpokládám, že na obálce je vyobrazena Serena van der Woodsen. Cover určitě vystihuje atmosféru, ve které se hrdinové pohybují.. Zářící město, které nikdy nespí.. večírky, párty.. žijí nočním životem.
Celkové shrnutí a zhodnocení
Dovolím si říci .. Obrázková knížka, i když to samozřejmě neberme doslova. Určitě se čte s neuvěřitelnou rychlostí! Hodí i pro ty, kteří knížky moc v oblibě nemají. ;) Není to ohromující literární dílo, ale na takové odpolední, uklidňující čtení, se jistě hodí! Knížka je velmi krásně zpracována. Ale nebudeme dělat ukvapené závěry s hodnocením. Jsme teprve u prvního dílu Gossip Girl: Manga, uvidíme, co nás čeká dál!
3/5
zdroj anotace; bux.cz
zdrok obrázků: weheartit.com