5. 7. 2011

Quiet please, I'm enjoying my life! //2

Holiday diary meme hosted by Kath
Opravdu opravdu první článek do prázdninového meme od Kath. :)
5. den prázdnin, ale já si tu otázku neodpustím a prostě se zeptám. Jak si užíváte prázdniny? :) Neskutečně mně deprimuje to ošklivé počasí. Dneska už sice není zima, ale pořád není pravé, krásné, slunečné počasí, ale co, alespoň už neprší. No, nevěřím tomu, že by přestalo úplně a čekám na to, kdy začnou kapky mlátit do střešního okna. Jak nad tím teď tak přemýšlím, loni taky na začátku prázdnin pršelo.. Tak snad se to vyprší teď a bude už krásně. Já vím, promiňte, že o tom musím pořád kvákat, ale doopravdy mně to štve! A vím, že nejsem jediná ..
Nějaké zážitky z prázdnin? :) Ale jó.. :o) .. Včera jsme vyrazili na úplně první pořádnou prázdninovou akci.. :)) DISKOO! :)) Moje nohy jsou absolutně odrovnané z protancované noci.. Domů jsem dorazila asi v 5 ráno! Krásně za světla. :) No, myslela jsem si, že kvůli světlu už neusnu, tak sem si lehla do postele vzala jsem si knížku, ale snad po jedné větě jsem usnula naprostým vyčerpáním.. :))
Hráli spoustu úžasných a dokonalých písniček.. :) Od nejnovějších pecek (pecek?!divné slovo) přes úžasnou skupinu Abba, k Michalovi Davidovi a dostali se až k dechovečkám! :D Já vím!! :D Ale tak víte co... :)
Dnešní den jsem měla v plánu celý prospat, ale .. přece neprospím den prázdnin, když konečně neprší a jsou vidět i malilinké náznaky toho, že by se sluníčko mohlo prokousat těma ošklivýma mrakama.. No jo, zase to POČASÍ!!
Jak se tak rozhlížím po pokoji, asi bych měla kapku uklidit. :/ Tak já jdu na to a potom se asi uvelebím s knížkou, ehm, zkusím neusnout. :))
Pá blázni! ! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.