4. 9. 2011

Měsíční chvástačka - srpen

Tento měsíc byl opravdu na knížky velmi skromný. Ale jelikož se začátkem školy začínám jezdit do města, tak to znamená i časté návštěvy knihkupectví :)

Koupené knížky
Pád - Lauren Kate: Ta knížka je úžasná, zatím myslím vzhledově jelikož jsem se ještě nedostala ke čtení.. ale obálka je nádherná! :)
Oškliví - Scott Westerfeld: Druhý díl série Oškliví, no, ještě jsem nečetla ani první díl.. 
Tajný kruh 2 : Otrokyně - L. J. Smith : První díl mně mile překvapil, proto druhý díl byla jasná koupě :)

Vyhrané knížky
-Pf. :D

Knížky jako dárek
-Ano, sice srpen-měsíc narozek.. ale dostala jsem peníze a budu nakupovat až během září :))

Knížky ke zrecenzování 
Stefanovy deníky : Zrození - K. Williamson, -J. Plec - Stefanovy deníky byly celkem příjemné překvapení.. No, rozhodně lepší, než Upíří deníky ;))

EDIT: Díky upozornění od Willindy jsem si všimla, že mám vyfocenou špatnou knížku - ne, vůbec jsem si toho nevšimla a vůbec mi to nepřišlo divný. Mám vyfocené Ošklivé, místo Krásných.. co nejdřív to snad napravím. :D

5 komentářů:

  1. Moment, neslíbila jsi náhodou mamce, že když ti koupí čtečku, nebudeš si už knížky vůbec kupovat? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. To ti tak budu věřit! :D
    Hele, Oškliví jsou první díl, ne?! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase nové knihy :D Wau ale už jsme si u tebe zvykla, ty to všechno hned za chvíli . U mě to trvá mnohem déle :D No, ale přiznám se, že jsem si dvě knihy také koupila - My děti ze stanice Zoo a biografii Beatles. Snad se k tomu v nejbližší době dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Po Pádu dost toužím, ráda bych si ho přečetla... Stefanovy deníky jsem také dostala a mám je už přečtené, překvapily mě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.