10. 9. 2011

Soutěže v české blogosféře

Dneska pro vás mám informace o dvou soutěžích na českých blozích.. :) Myslím, že už jste je zaregistrovali, nebo už jste dokonce přihlášení, pokud ne, tak honem ;)..

1) Soutěž o trilogii od autorky Jessicy Inclán
Hned tři z vás mohou vyhrát tři knihy.. :) Báječné že? :)
Soutěž trvá od 5.9. do 5.10. 2011.. :)
Soutěž pořádá VeEee 

2) My book - my loves slaví narozeniny
A na počest této události Willinda pořádá giveaway, pro 6 vítězů.. já vím, 6 ! ! :))
Soutěžit můžete například o knihu Má noc je tvůj den, Pavučiny touhy a spoustu dalších ! :)


GOOD LUCK! :)

3 komentáře:

  1. Keď už sme pri súťažiach, tak kedy skončí Challenge, ktorú si vyhlásila na začiatku leta? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jen tak mimochodem, v soutěžním formuláři nejsi, takže...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, kdybys chtěla přidat o jednu giveaway navíc, tak je jedna i u mě :) a zatím tam mám fakt málo lidí :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.