2. 12. 2011

Knižní výzva - Knihy od A do Z

Luc (Milujem knihy) pro nás má výzvu již na rok 2012 :)) O co jde? :) Je to jednoduché. Přečíst 26 knih - stejný počet, jako je v abecedě písmenek. Asi všem došlo, že knihy, které přečtete, musí začínat na určitě písmenko z abecedy :))

A- A Monster Calls - Patrick Ness *****/*****
B- Bylo mi dvanáct let... - Nathalie Schweighoffer ****/*****
C- Coffey na míli - Stephen King *****/*****
D- Doušek věčnosti - Petra Neomillnerová ****/*****
E-
F-
G-
H- Hunger Games - Aréna smrti - Suzanne Collins *****/*****
I-
Inside Out and Back Again - Thanhha Lai *****/*****
J-
Jedenáct minut - Paulo Coelho ***/*****
K-
L- Life As We Knew It - Susan Beth Pfeffer ***/*****
M- Mizerná smrt Eduarda Delacroixe - Stephen King ****/*****
N- Nick a Norah: až do ochraptění **/*****
O-
P- Poslední oběť - Richelle Mead *****/*****
Q-
R- Revizor - Nikolaj Vasilijevič Gogol **/*****
S- Spoutáni magií - Richelle Mead *****/*****
T-The Faul In Our Stars - John Green *****/*****
U-
V- Velká ryba - Daniel Wallace ****/*****
W-
X-
Y-
Z-

4 komentáře:

  1. Vzhledem k tomu, že se zůčastním miliardy projektů jdu do toho... :D Ale nevím, jestli zvládnu dát všechna písmenka abecedy, když přečtu čtyřicet knížek za rok... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Q?x?Y? Hodně štěstí, pokud to hodláš číst v češtině, v ostatních jazycích bych za obrovský problém shledala X :D

    OdpovědětVymazat
  3. Proč jsem o tomhle ještě neslyšela? No jdu do toho! :D. I když vážně s těmi X, Q, W a Y bude u mě trošku problém... A co, to pořeším pak, prostě jdu do toho! :D

    OdpovědětVymazat
  4. už mi chybí jen 10písmenek :) ale strasne písmen se mi opakuje ale nektery ne a ne najit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.