A jaký je můj cíl? :) Nebudu troškařit a vybírám největší level - 12 knih :)
1. Mediátor 2 - Devátá stezka (Meg Cabot) *****/*****
2. Poslední upír (Christopher Pike) **/*****
3. Sladká jak krev (Petra Neomillnerová) ****/*****
4. Oškliví (Scott Westerfeld) ****/****
5. Shatter Me (Tahereh Mafi) *****/*****
6. Forgive My Fins (Tera Lynn Childs) ****/*****
7. Cujo (Stephen King *****/*****
8. Město z kostí (Cassandra Clare) ****/*****
9. Čarodějnice z Hex Hall (Rachel Hawkins) ****/*****
10. Křídla (Aprilynne Pike) ****/*****
11. I Heart You, You Haunt me (Lisa Schroeder) *****/*****
12. Jedenáct minut (Paulo Coelho) ***/*****
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.