12. 1. 2012

Seznamme se.. Stephen E. King


Napadl mně takový miniprojektík. :) Je to jednoduché a z banneru už zajisté patrné. Půjde o seznámení se s mistrem hororu - Stephenem Edwinem Kingem. Hned na začátek říkám, nejsem na Kinga žádný odborník ani jeho znalec. Přečetla jsem od tohoto autora jen asi 5 knih.. proto celé seznamování bude platit i pro mě. Nepůjde o žádnou challenge typu - přečíst 20 knih za určitý čas..
Ukážeme si jeho nejslavnější díla, recenze na ně, filmová zpracování, zajímavosti a pikantnosti z autorova života, a možná (možná) se můžete těšit i na soutěž o Kingovu knihu. :)
Celkově není projekt nijak časově omezen, pokud budou čtenáři, může fungovat.. dlouhou dobu.

A vy máte také možnost se zapojit do přispívání článků, k tomuto seznámení. Chcete nás seznámit s vaším názorem na autora? Ukázat mně a ostatní návštěvníkům nějakou vaši recenzi na Kingovu knihu, nebo film, který byl natočen podle jeho díla? Podělte se o šťavnaté drby z autorova života. :) Všichni můžete se svým přispět. Budete-li mít zájem napište mi na email reading.reader958@gmail.com. Pokud se ozvete, budu jenom RÁDA! :)

Jde o to, abychom se pobavili, a abychom se trošku báli :P..

3 komentáře:

  1. Vyzerá to zaujímavo :) Ja som od Kinga ešte nič nečítala, ale už dlhšiu dobu si plánujem niečo dobré prečítať :) A z tých 5 kníh, ktoré si od neho čítala, ktorá bola taka naj ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tom stejně jako Lexie no a vzhledem k tomu, že jsem od něj nic nečetla, nevím, čím bych přispěla, ale každopádně to vypadá zajímavě a ráda se o něm něco dozvím. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na pana Kinga se pořád chystám a chystám a...stále nic. Stále v sobě nemám to nutkání "TO SI MUSÍM PŘEČÍST", ale vím, že až to jedno přijde, hned tak mě to neopustí :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.