6. 3. 2012

Měsíční chvástačka - leden + únor

Poslední dobou to tu doopravdy vázne.. ale já to napravím;))
Dneska tu mám dvouměsíční MCH.. :)

Koupené knihy
Noci v Rodanthe +Talisman - Nicholas Sparks. Výhodná cena za komplet z buxu :)) Přece jim je tam nenechám válet. Ještě jsem nečetla, a přemýšlím, že si je nechám až na velké prázdniny k bazénu :)

Jane - April Linderová. Na knížku jsem celkem rozporuplné recenze. Já jsem ji zatím nečetla, ale pokud nebude dobrá, tak jsem ráda, že ji mám už jenom kvůli té úžasné obálce! :)

Roztomilé malé lhářky 2 : Nevinné - Sara Shepard. Dobře, o té obálce už mluvit nebudu, víme proč BB/art nepoužil seriálovou obálku (nemají na ni práva) .. první díl se mi líbil, tak jsem zvědavá na druhý :) (mimochodem, pokud nesledujete seriál - začněte)

Jak začíná láska - Meg Cabot. Já tu obálku zbožňuju. :) Opravdu se mi líbí a nabíjí mně pozitivní energií. :) A no.. je to přece MEG CABOT;)

Jezdci časem 2 : Predátoři - Alex Scarrow. Tak, tento kousek mám již přečtený, a jsem nadšená! Ještě více než z prvního dílu. :) Opravdu, úžasné.. :)

Osvícení + TO - Stephen King. Moje první knihy od Kinga, které mám doma. Chci je začít schraňovat všechny, ano, vím, že je jich spousta.. :) A musím vám říct.. TO je vážně bichle! A jaká malá písmenka má.. :D 

Šepot - Mijuki Mijabe. Akce na buxu za 99,- :) Výhodná cena a jsem si jistá, že samotná kniha bude velmi zajímavá.. :)

Vyhrané knihy
 
Vlčí slib - Dorothy Hearstová. Ano, já jsem opravdu vyhrála. :) A to u Triss ve vánočním knižním HOPu. :) Měla jsem opravdu radost a ještě jednou tímto Triss děkuji. :)

5 komentářů:

  1. TO si děláš srandu? :DD TO je obrovské!

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, TO je přímo monstrózní. :) Však má přes 1000 stran. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu TO si od tebe něěěěkdy půjčím :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tady má někdo hodně peněz :D Jinak zajímavý výběr, já si chci ze všeho nejvíc pořídit tu Jane! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Osvícení bych si taky rád přečet. To mám doma, ale v pevný vazbě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.