2. 6. 2012

Čtení na slepo #1 - červen


Čítanie na slepo je nový projekt od Luc. Jde o měsíční meme, které nám pomůže zkrátit jistě pořádně napěchovaný to-read list:). Po delším váhání jsem se rozhodla, že se přeci jenom zapojím. :)

Je to jednoduché, stačí mít seznam knih, které chcete přečíst -> najet si na random.org, který vám vygeneruje číslo knihy, kterou budete následující měsíc číst. :) Nemohlo by to být jednodušší:) Musím říct, že já jsem se svou knihou na měsíc červen spokojená:)
Ehm, ano, můj to-read list na goodreads je opravdu velmi dlouhý:) a jsem zvědavá, kdy ho zreguluji alespoň a polovinu;) A jaká, že kniha se pod číslem 218 ukrývá?
A slavnostní odhalení ukázalo knihu The Boy Next Door od Meg Cabot. Kniha vyšla i u nás a jistě o ní dobře víte. Vyšla pod názvem Jak začíná láska. :) To je tedy moje červnové čtení!:)
Určitě velmi vhodné čtení pro slunečné dny, které na sebe snad nenechají dlouho čekat! :)

1 komentář:

  1. Tak to som zvedavá na tvoj názor.:) Knihu som nečítala a asi sa ani nechystám, ale ktovie...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.