9. 5. 2011

1,000 návštěv a výborný hokej

Nikdy návštěvnost, nebo podobné nijak neřeším, ale toto mi udělalo radost! :)
VY jste mi udělali radost! :))
Od  27.4.2011 můj blog sčítá 1,000 návštěv! :) Píšu to tu jenom pro můj pěkný pocit,
že sem chodíte. Děkuji!!!! :))
No, a jinak.. 
momentálně běží výborný hokej který hrajeme s Německem a před třetí
třetinou vyhráváme 5:1
Paráda! :))
Konečně jsem se rozhodla, které knížky objednám a včera večer jsem
 je rovnou objednala!:D 
Jsou to:
-Inkarceron
-Angeloloige 
-Les rukou a zubů
Těším se, až mi přijdou! :)) Pouze takový orientační, krátký článek..
A ještě jednou - DĚKUJI VÁM MOC! :))
+ děkuji 10 stálým čtenářům

                                            "Dý

6 komentářů:

  1. Tak přesun?Všichni mizí na blogspot,bohužel jsem na blogu usazena něco kolem pěti let (ačkoliv se věčně stěhuji) a hodlám na něm zůstat...! :D Každopádně gratuluju za návštěvnost!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak k návštěvnosti gratuluji, i když já ji nikdy moc neřeším... Ať na můj blog chodí ten, koho zajímá a komu se líbí. :-)
    Jinak včerejší hokej neměl chybu, naši hrají naprosto úžasně. Nevěřila jsem, že ty Němce porazí, přeju jim to!
    A ke knížkám... Inkarceron si chci rozhodně přečíst i Les rukou a zubů. My jedeme tento týden na nákupy, takže já zalezu do knihkupectví a všechny novinky si v klidu projdu, chtěla bych si koupit Odstíny života, četla jsem na to dobré recenze. Nečetla jsi to náhodou? Pokud ano, doporučila bys to? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že ten hokej hrajeme zatím vážně dobře. Hokejem žiju od mala. Táta je hokejovej trenér a brácha hraje :D.. Prostě ten sport miluju ! .. ČESKO ! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji jsem ráda za tebe. Kdyby jsi neměla dobrou stránku lidé by jsem nechodili a kdyby jsi tu nebyla ty tak taky ne :) Ještě jednou ti gratuluji a držím palce at ti to vydrží dál ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedáá! To si rýchlo nabrala takú veľkú návštevnosť. Gratulujem.

    PS: Keď mamka príde z práce, tak jej poviem, aby sa na ten knižný klub skúsila prihlásiť.

    OdpovědětVymazat
  6. K návštěvnosti gratuluji. Hokej byl super, ale usla jsem v posledních třech minutách ;D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.