9. 5. 2011

Books in my thoughts - Smečka

Druhou knihou do challenge - Books in my thoughts bude Smečka od Andrey Cremerové! .) To už je minimálně třetí článek, ve kterém se tato kniha objevuje! :D .. .))


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
-O knížce jsem hodně četla než jsem ji přečetla a určitě ji budu čist znovu! Těším se na další díl. Je to přesně taková kniha, ve které se pořád něco děje! :)) Stojí za přečtení!! :)
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
-Spoutání tradicí
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
-Zmatení
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
-Určitě bych nechtěla být tím (pardon) pitomcem Shayem! Lidský kluk, který musí zničit pouto mezi vůdčími vlky. A s jakou postavou bych se ztotožnila? Opravdu netuším, ale nejoblíbenější postavou je určitě Ren! :) 
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
-Positivum je určitě celý příběh, začátek, zápletka, konec! :) 
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
-Chování postav? Už jsem se zmiňovala o pitomci Shayovi ?! :D

1 komentář:

  1. U Smečky mi už zbývá posledních pár stránek... a to jsem ji začala číst teprve včera. :-) Celý den jsem do toho byla zažraná. Čte se to fakt moc hezky, zápletka mě baví a je opravdu málo knih, které bych vydržela číst celý den! Ode mě má tato kniha rozhodne "thumbs up" nebo-li palec nahoru. :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.