3. 5. 2011

Knihovna vs. Knihkupectví

Chodíte raději do knihovny, nebo nakupujete v knihkupectví? Je vám to jedno? Chcete se poděli o svůj názor?  :) Čtěte a napište! :)

Knihovna
U nás na je taková malá, nenápadná knihovna -na vesnici, samozřejmě- a jen tu jenom málo titulů, které bych si vybrala ke čtení, nejčastěji tady najdete romány. Neříkám, že je nečtu, jenom je nesmím číst pořád, jinak bych z toho zešílela! :) Naopak v městské knihovně je výběr samozřejmě daleko lepší, ale pořád tam nejsou všechny novinky, které bych si chtěla přečíst. Když jsem asi před týdnem sháněla Annu Kareninu, tak nejsem taková trubka, abych si ji běžela koupit, půjčím si jí v knihovně ... to se ale dostáváme ke.....

Knihkupectví
Pokud je to dobré knihkupectví, tak tady najdete veškeré novinky! :) Znáte ten krásný pocit, když je knížka Vaše, máte ji doma v knihovničce a můžete si jí přečíst kdykoli? :) Jsou ovšem tací, kteří si knihu přečtou jednou a poté ji nadobro odloží! :) Mezi takovéto se já neřadím, jsem schopná knihu přečíst i 20x! :) (viz Twilight sága).. Samozřejmě nevýhoda knihkupectví jsou a vždycky budou peníze. Já jako 15-ti letá studentka nemám tisíce na utrácení, vždy si poctivě našetřím a potom vlezu do knihkupectví a peníze jsou .. v tahu! :D Ale nikdy toho nelituji. V nádherných, "voňavých", útulných, obchodech s knihama bych dokázala strávit hodiny! :) A i když tu máme nevýhodu peněz, vždy dávám přednost ...
*KNIHKUPECTVÍ*

Podělte se o svůj názor a hlasujte v anketě!! :))

                                                 "Dý

6 komentářů:

  1. Knížky mi občas kupuje mamka. A v městské knihovně máme poměrně široký výběr různých knížek, takže čtu knížky spíš odtamtud a chodím tam jednou - dvakrát týdně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do knihovny moc nechodím, jelikož tam téměř nikdy nemají to, co bych doopravdy chtěla... Tím pádem dávám přednost knihkupectví a nevadí mi, když si odtamtud pokaždé neodnesu plnou tašku knih. Stačí mi, když se třeba jen podívám, a když mě něco opravdu hodně zaujme, koupím si to.
    Takže, já jsem rozhodně pro knihkupectví... i když je pravda, že to stojí hodně pěnez. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako mně knihovna nevadí, ale radši mám když je kniha jó fakt dobrá když je moje vlastní a můžu si ji časem zase přečíst. Třeba, ale jsme měla půjčeného Hostitele úplně nového a kniha se mi sice líbila, ale v mé knihovně nechybí. Tak že záleží na okolnosti a knize.

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňujem tú zatuchnutú vôňu kníh v knižniciach :-) ale som s tým presne jak ty, knižnice sú fajn, ak si chceš prečítať niečo staršie ale novinky v našej knižnici moc nenájdeš. Preto uprednostňujem kníhkupectvá. Milujem ich ♥ Dokázala by som tam stráviť aj pol dňa.
    a tiež nepatrím medzi ľudí, ktorý prečítajú a odložia, napríklad taký súmrak som 3 krát za sebou prečítala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem pro knihovnu :))
    Mám naprosto skvělou knihovnu skoro hned u školy, kde je prostě všechno. Všechny nové tituly tam rázem jsou, takže nemám potřebu si je kupovat. Za tohle jsem opravdu šťastná, že bydlim v Praze. :)) Ale knihkupectví miluju, hlavně Luxor!:) Mým největším přáním je, abych dělala v Luxoru brigádu ))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám radši knihkupectví. :-)
    Sice knihovny jsou dobré v tom, že je to zadarmo (kromě toho ročního poplatku) a že tam mají i knížky, které se už dávno neprodávají. Co jsem teď v Praze, tak jsem knihoven prošla hned několik, nemůžu říct, že bych nebyla spokojená s nabídkou, ale...
    Já prostě radši knihkupectví. Za prvé tam s tebou jednají jako se zákazníkem, je to prostě obchod, ne služba. Většina knihovnic, co jsem zatím potkala, byly většinou takové "důležité" nepříjemné paní. Samozřejmě ale i výjimky se najdou. A za druhé nové knihy krásně voní! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.