16. 6. 2011

Blíží se prázdniny a s nimi velké plány

Po víkendu nás čeká poslední učící se týden a potom.. překrásné dva měsíce klidu. 
Ve škole to znamená, že se snažím zlepšit vše co se dá, doufám, že toho spravím co nejvíc. :)
Na prázdniny mám velké čtecí plány! Vždycky jsem si říkala, že když si koupím knížku, hned jí přečtu.. bohužel! Čeká na mně asi 10 nepřečtených knih a další balíčky jsou na cestě! A to nemluvím o hromadě e-booků, které mým připravené v notebooku :) Do letní challenge se už přihlásilo docela hodně lidí, moc děkuji za vaši účast! :) Doufám, že svoji výzvu zvládnu, zatím to tak nevypadá! :D Ještě nevím, kterou knížku pošlu vybranému vítězi, ale během prázdnin se určitě rozhodnu a dám předem vědět! :)
Nezapomeňte, máte ještě pár dní přihlásit se do giveaway, ve které můžete vyhrát 4 díly upířích deníků! :))
Jak jste si mohli všimnout, blog dostal nový vzhled. Včerejší odpoledne jsem strávila nad všemi detaily, vyměnila jsem spoustu šablon, témat, nebo chcete-li designů.. našla jsem jich spoustu, které se mi líbily, ale jaksi nefungovaly na blogu. Ani s tímto nejsem spokojená, mám špatné menu! :( -ale líbí se mi barvy! :D
To by mohly být "novinky" z mého života! :D Doufám, že s příchodem prázdnin se tu bude objevovat více recenzí a článků celkově. :)

                                                                             "Dý

7 komentářů:

  1. ach, jak já se těším na prázdniny.. také mě čeká poslední týden, který bude fakt dost děsný, ale nějak to musím zvládnout.. s knihami jsme na tom stejně :D.. akorát netuším, kdy to všechno budu číst.. a to se potřebuji pustit ještě do povinné..
    Tento layout je pěkný :).. a barvy jsou vážně pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi ten layout líbí, barvy fakt povedené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě moc růžové, nemám ráda růžovou, ale to je věc vkusu:) Já už mám v challenge krásných pět knížek:D jsem zvědavá co ze sebe vyplodíš ty:D jako s knížkama k přečtení jsem na tom podobně. V knihovně jich mám aspoň 20 a o těch co mám v PC raději ani nemluvím. Ale stovka by to klidně být mohla:D

    OdpovědětVymazat
  4. tento desing je lepsi nez ten minuli..

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vzhled je krásnej :) já už mám prázdniny asi měsíc, takže se pěkně nudím doma :D to je prokletí maturitních ročníků :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé konečně prázdniny my už tenhle týden co bude největší pohoda. V pondělí jdeme do kina, v úterý do Legolendu a ve středu sice trochu učení ale pak už čtvrtek, pátek a další týden volno! Teda ještě musíme chodit do té školy, ale hlavně,že nic nebudeme dělat. Léto je tady :D Mimochodem tenhle vzhled se mi zdá nejlepší, co jsi tady měla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně se těším, až budu mít o prázdninách čas číst a číst :))) až si otevřu knížku na pláži, to teprve bude něco :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.