18. 6. 2011

Books in my thoughts - My děti ze stanice ZOO

Čtvrtou knihou do challenge od Abyss vybírám knížku - My děti ze stanice ZOO...

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?-Hodně jsem o ní slyšela, no, kdo ne? Myslela jsem, že mně kniha nemůže ničím překvapit nebo dojmout.. povedlo se..
2. 
Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
-Zkažený život (pardon, musela jsem)
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Závislost (vím, že to není sloveso..)
4.  S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
-No myslím, že se nikdo nebude divit, když řeknu, že s nikým.. Vy byste chtěli takto žít, takto skončit? Ne, děkuji.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
-Positivum? No, určitě to nebude samotné téma - drogy. Ale jako positivum beru to, že Christiane a všichni ostatní feťáci měli dost odvahy k výpovědím a dali svolení k tomu, aby tato kniha vůbec mohla vzniknout. =ODHODLÁNÍ
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
-Jak už jsem psala, drogy jsou negativum, ale berme to tak, že o nich tato kniha je. Vím, že bych tuto knížku neměla brát jako dílo na literární cenu, ale občas se mi to špatně četlo kvůli stylu psaní, ale je jasné, že něco takového v této knize NENÍ důležité.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.