12. 7. 2011

Letní obálky //2

Informace se dozvíte u Syki nebo u Abyss

 The Summer I Turned Pretty (Jenny Han)
Pro dnešek první letní obálka.
Mám chuť skočit do bazénu.. :) Tak moc to léto z ní jde cítit! :) A myslím, že výběr je více než jasný! :))
Summer people (Elin Hilderbrand)Vůbec nemám páru, co to je za knihu ani nevím o čem je, jelikož takhle po ránu se mi děsně nechce překládat anotace a jsem moc lenošná abych se koukla, jestli vyšla v českém překladu.. ale.. :) Ta obálka, je na miliony procent letní.. :) Proč také né, když to má knížka v názvu, že?:)
Cruel Summer (Alyson Noël)Knížku napsala autorka série Nesmrtelní (The Immortals)..
Nesmrtelné jsem nečetla.. a ani se na to výrazně nechystám (ale nikdy neříkej nikdy) ale pokud mám tady soudit podle obálky.. tak bych si ji v těchto parných dnes i přečetla.. :)

3 komentáře:

  1. Z té první obálky léto doslova čiší, jéje, taky bych si skočila do bazénu, radši, než tvrdnout v práci... :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je horko na padnutí, bazénu bych se taky nebránila:D
    A jo, je to divný. Musím to dočíst kvůli recenzi, ale nejsme z toho vůbec nadšená:/ Ale třeba to pak bude lepší..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.