9. 7. 2011

On my wishlist //3


Toto krásné sobotní meme pořádá Book Chick City
Jde o zveřejnění pár knih, které chcete mít doma, ve své knihovničce, ale zatím si je bohužel nemůžete koupit. Mohou to být knihy, které dávno vyšly, které teprve vyjdou.. jakékoli! :))

Knížku jsem začala číst.. ano, v angličtině. :) Ale zatím bohužel jenom na počítači. Jelikož nemám možnost objednávat z BookDepository, tak si ji nemůžu objednat.. no, nemůžu si ji objednat s touto nádhernou obálkou! :( .. Ale na stránkách Reading.cz, knížku mají.. I když pravděpodobně, no, určitě, vyjde dráž než z BD, asi si jí objednám, ALE..  nějak se mi přestává líbit ta obálka - obálka.. i když zase vyjadřuje, o co v knížce jde.. :) No co? :) Obálka je důležitá! :) Jinak knížka má lehkou angličtinu - čemuž jsem se dost divila - a čte se opravdu snadno.. :) Juhů! :D


Mm.. Heist society už mám díky reading.cz objednanou.. ale tam jí mají zatím pouze v předprodeji..  :/ Takže si budu muset počkat až do září.. což mně docela mrzí.  Ale, kdo si počká, ten se dočká! :) A víte co? Ta obálka se mi vážně líbí! :) Většinou mně "ksichty" na obálkách štvou, ale tady je to myslím povedené.. :))



Nemůžu si pomoct! :D
Na závěrečný díl ze série Odkazu dračích jezdců se opravdu těším. :)
No, vás nezajímá, jak skončí Eragon, Arya, Safira?! Hlavně Safira?! :D
Né, já vím že jó.. ;)







4 komentáře:

  1. Life as we knew it má vážne peknú obálku. Mám rada tmavé obálky sú také tajomné. A preložila som si anotáciu, také typy filmov mám rada, ale žiadnu knihu som ešte nečítala.

    OdpovědětVymazat
  2. Heist society mám doma v paperbacku. Přední strna obálky je matná a jen ty brýle jsou na ní udělány leskle - vypadá to velmi efektně... Ale myslím, že novější vydání jsou celá lekla :(

    OdpovědětVymazat
  3. * samozřejmě lesklá :D ne leklá

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě, kdy má vyjít ten závěrečný díl Dračích jezdců?? :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.