26. 10. 2011

Nejděsivější FILMY

Jde o část podzimního speciálu, který mají na starost Syki a Abyss.
Pokud se chcete zapojit do malého meme "Nejděsivější Nej" Informace si přečtěte zde.

5 NEJDĚSIVĚJŠÍCH FILMŮ

posterPrvní horor, který jsem kdy viděla.. 3:15 zemřeš. Vážení, ani nevíte, jak jsem se bála. Filmy, kde je hromada vnitřností a litry krve.. to není žádný horor! Tohle je horor! --> PSYCHOO! A tohle je opravdu psycho.








posterProkletí domu slunečnic. Na tento film jsem se dívala jenom proto, že tam hraje Kristen Stewart (ano, bylo to v tom období, kdy bylo všude Twilight).. Podle mnohých ohlasů je pro otrlé fanoušky hororů tohle prostě brak.. Ne, mně, kterou vystraší všechno, se to líbilo a opravdu jsem se bála! :)

poster





Paranormal activity.. měli jsme na základce takové období, kdy jsme tento film pořád rozebírali, a přitom ho z nás všech viděli asi 2 lidi.. nakonec jsem se odhodlala a film si pustila.. to byl takový večer, bylo asi půl desáté, já si nějakým nedopatřením řekla, že je na tento film je ten správný čas.. Achich ouvej.. 14 dní jsem se bála chodit po tmě na záchod a vystrčit nohu z postele!!
poster




The Vampire Diaries.. snad si mohu dovolit započítat i seriál? :) Áno, i při Upířích denících mi občas běhá mráz po zádech (ale neberte to tak vážně, to se mi stává i když sleduju Pretty Litte Liars). Ale některé díly jsou takové.. opravdu.. děsivější! 


poster



Deník Anne Frankové.. takovým.. tím jiným způsobem děsivý..

5 komentářů:

  1. Prokletí domu slunečnic je pro mě taky humáč. Dívala jsem se na něj nadvakrát. Poprvé jsem ho vypnula hned potom, co do okna vrazil ten pták a popojel traktor ve skřínce - to mi prostě stačilo :D.
    O PA se radši nezmiňuju, i tak si myslím, že dnes nebudu mít klidné spaní, protože budu čekat, že mě něco vytáhne za nohu z postele :/ :D.
    3:15 bylo taktéž něco - ano, spíše to psycho.
    A i u mě, jako u velkého fanouška TVD, někdy nastanou chvilky plné hrůzy.
    Jediný film, který jsem odsud neviděla, je Deník Anny Frankové. Ovšem díky za tip, četla jsem urývek právě z deníku a takovéto témata mě zajímají, tak snad si najdu chvilku a podívám se :).

    OdpovědětVymazat
  2. Paranormal Activity :D humus na psychiku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, já se toho Paranormal activity vůbec nebála :) Z jakého roku je ten Deník Anny Frankové? Moje kamarádky totiž kdysi na základce vybrali do komparsu a měli hrát židovky a já ten film nikdy neviděla a nenašla, ale je pravda, že už jsem ho tak tři roky nehledala vůbec :) Jinak Prokletí domu slunečnic jsem ještě neviděla, ale 3:15 zemřeš bylo docela děsivé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejspíš ti budu muset doporučit nějaké POŘÁDNÉ horory :-D Oproti některým, jsou toto fakt pohádky :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Prokletí domů slunečnic mě teda jako horor nedostal :D V některých scénách to bylo děsivé to ano, ale teda jinak.. Z TVD mi teda mráz po zádech neběhá, ale líbí se mi to :D Deník Anne Frankové je i film jo? Na to se musím podívat..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.