10. 12. 2011

Čtení na zasněžené večery (4.12.2011-10.12.2011)

Výzva z dílny VeEee a Sue

4. prosince (druhá adventní neděle)
BOOKS__ Pořád se pižlám s Ošklivými. Ale hm, líbí se mi to. Shay mně štve a David je úžasná postava! :)
HOME__ Druhý advent♥.. Máte nakoupený dárečky? :) Já mám zatím jenom pro maminu .. měla bych pohnout.. :/

5. prosince 
BOOKS__
Hm, nečekala jsem, že Oškliví budou tak dobrá knížka! :) Překvapilo mně to - v dobrém ! :))
HOME__ Dneska jsem přijela ze školy až o půl 6. (!!) Neviděla jsem ani jednoho čerta, ani anděla.. Pouze Mikuláše, který šel kolem naší školy.. :D

6. prosince
BOOKS__ Úú, už jsem blížím ke konci :)) Páni, napětí jako blázen! :)
HOME__ Pro změnu jsem dneska přijela ze školy už v 1♥ :)) Náhrada proti včerejšku ! :) To jsem si myslela, kolik toho stihnu! :) Jako číst, napsat dvě seminárky do školy .. jo prd! :D Se seminárkama jsem nepohnula, ale aspoň jsem něco přečetla ! :)

7. prosince
BOOKS__
Jééj! :) Oškliví dočteni! :) Vážně, vážně překvapení! :) Nevěřím, že jsem tak dlouho otálela s přečtením. :) Těším se na další díl! :) Dilema = co dál?!
HOME__ Yes! :) Mám dárek pro sestru. V tom případě už mi zbývá jen ten nejtěžší - táta! :/

8. prosince
BOOKS__
Tak jsem se pustila do Shatter Me. :) dystopická novinka :) Tohle bude velmi zajímavé! :)
HOME__ Nezajímá mě noc jinýho než - zítra pátek, zítra pátek, zítra PÁTEK!

9. prosince
BOOKS__ Jedno slovo = ADAM♥
HOME__ Tak dneska jsem měla poslední možnost napsat seminárky.. :) No, šlo to samo! :)

10. prosince
BOOKS__
Dneska jsem v podstatě nic nepřečetla protože...
HOME__ ...jsme celý den uklízeli. Jsem kaput!! :D

1 komentář:

  1. Také jsem nedávno četla Ošklivé a moc se mi to líbilo. Asi bych si chtěla přečíst dvojku :)) Těším se, až napíšeš recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.