4. 5. 2013

Ohlédnutí za dubnem

Už je to pár měsíců, co jsem fotila své nové knihy a jaksi shrnula celý uplynulý měsíc. Rozhodla jsem se k tomuto vrátit.
Když jsem dneska seděla před knihovnou a chtěla nafotit knihy, které mi do knihovny za duben přibyly, za nic jsem si nemohla vzpomenout, které to byly. Pátrala jsem v nejzastrčenějším koutě své chabé paměti a vydolovala jsem odsud tři knihy. Nemůžu uvěřit tomu, že jsou opravdu jenom tři. Určitě jsem na nějakou zapomněla. Ano, měla bych si to začít psát, proto na květen už mám speciální papírek - který určitě ztratím.
No, jak to tedy nakonec v dubnu vypadalo?

Jako první jsem si koupila Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi. Jde o sci-fi knihu. Juliette je prokletá má dar. Nemůže se nikoho dotknout, kohokoli se dotkne, toho svým dotykem zabije, je uvězněná, aby nikomu nemohla ublížit. Recenzi na knihu mám rozpracovanou, zatím tedy na papíře, ale určitě bude. Další knihou je Potopa od Stephena Baxtera, kterou jsem koupila asi a 100Kč v Levných knihách. Zaujala mě obálka a krátký popis, jinak o knize nic nevím, i jméno autora jsem slyšela poprvé. Mělo by jít - už podle názvu - o apokalyptickou, nebo postapokalyptickou knihu, kdy svět postihla velká potopa. No, takové knihy mám ráda, tak jsem zvědavá, co z toho vyleze. Poslední knihou jsou Nechtění od Kristini Ohlssonové, které mi přišla od knižního portálu Vaše literatura na recenzi. Recenzi už mám napsanou a až bude na webu zveřejněná, přihodím odkaz. Na to, že jde o autorčinu prvotinu, je kniha opravdu dobře napsaná, lehce předvidatelný děj, ale jinak fajn. No, na květen mám na svém speciálním lístečku pro zapomětlivce už dvě knihy a spousta dobrých knih má vyjít, takže.. uvidíme, jak nacpaný bude květen.

Za duben jsem přečetla celkem sedm knih, no, musím říct, že je to docela velké číslo, myslela jsem, že to bude mnohem méně, je ale pravda, že dřív jsem četla mnohem víc. Bože, co to se mnou je. Ano, takže. V is for Virgin je úžasná contemporary kniha, která byla moc čtivě napsaná, poutavá a s opravdu zajímavým příběhem. Ráda bych napsala recenzi, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. O knize Jsem roztříštěná jsem už dneska mluvila. V dubnu jsem si ji koupila a okamžitě přečetla. I přes to, že jsem ji už četla po vydání v angličtině, moc se mi čtení líbilo i na podruhé, jak jsem řekla, recenze je ve fázi příprav. Minulý měsíc jsem také přidala recenzi na knihu One Week Girlfriend a zároveň jsem přečetla i druhý díl Second Chance Boyfriend. Obě knihy jsou opravdu předvídatelné, ale "něco" v nich je a opravdu jsem si čtení užila. O Nechtěných jsem už také mluvila. Další přečtenou knihou je Pláž utonulých, kterou jsem měla už opravdu dlouho na recenzi od Martinusu a konečně jsem ji přečetla a recenze, na tento krimi román je na blogu také. Další opravdu skvělou knihou, kterou jsem stihla přečíst, je Pacient nula, což je velmi, velmi, velmi!! akční kniha o zombících, o hrozící zkáze lidstva. Pokud jste ještě neměli šanci si ji přečíst, tak určitě doporučuji, a určitě se tu o ní ještě dočtete. Poslední knihou je Mánie, což je neskutečně zvláštní kniha. S dobrým nápadem, ale s trošku horší zpracováním.

Pokud jste dočetli až sem, tak vám děkuji! Jaký byl váš duben? Jaké nové knihy vám přibyly do vašich knihoven?
A nezapomeňte na SOUTĚŽ

2 komentáře:

  1. fotim knihy hnedka co si je koupim pak bych mela problem si to na konci mesice vybavit:D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to tak budu muset delat, nebo si to opravdu psat:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.