18. 12. 2011

Čtení na zasněžené večery (11.12. 2011 - 17. 12. 2011)

Výzva z dílny VeEee a Sue

11. prosince
BOOKS__ OMFG!! Shatter me .. One of the best book ever :) Ano, Adam na tom má opravdu svou vinu.. Co dál?!
HOME__  Třetí advent, bobánci.. :D Už se to blíží ! :))

12. prosince
BOOKS__ Tak jsem se pustila do Forgive My Fins .. :) Ani dystopie, ani andělé, upíři, vlkodlaci, čarodějnice .. něco co už tady dlouuho nebylo - mořské panny :) Je to takové miloučké :)
HOME__ 12 dní !! 

13. prosince
BOOKS__
Strašně miloučká knížka :) Sice jsem asi v půlce a už v podstatě vím, jak to skončí, ale vůůbec mně to neštve, protože mě to BA! :D
HOME__ 11... Pardon, teď s tím budu prostě otravovat !:DD

14. prosince
BOOKS__ Tak jsem si řekla, že se prostě "kousnu" a dočtu to.. YEP ! :) Mise splněna :) Takovou milou knížku jsem už dlouho nečetla :) Sice opravdu velmi předvídatelný děj, ale to nemění nic na to, že Quince je strašně cute :)) 
HOME__ Co byste čekali, že napíšu?? prostě 10 !!!!!

15. prosince
BOOKS__ Nedám si pokoj, pustila jsem se do další knížky v originále.. tentokrát je to The Irong King :) A také bytosti, které tu dlouuuho nebyly - víly! :)) Sice jsem dneska přečetla asi 50 stran.. ale, ale zatím se nic mooc neděje:D
HOME__ Už bych si měla dát pokoj :DD Ale nic zajímavého se neděje, tudíž - 9 !!!! 9 vy blááázní :-)*

16. prosince
BOOKS__ V The Iron King jsem asi na 130. straně a musím říct, že je to velmi zajímavé počtení. :) Zatím nic, co by mi vyrazilo dech, ale dobré je to každopádně. :) Plus jsem večer začala číst Cujo od Stephena Kinga.. nevím, proč to čtu, když se akorát budu bát! :D Ale u Kingových knih se VÁŽNĚ CHCI bát. :)
HOME__ Včera u nás kolem jedné hodiny hustě sněžilo. Už-už to vypadalo, že se alespoň ta troška sněhu udrží, ale když asi o dvě hodiny později začalo jako pršet jako blázen... Bylo po sněhu. Jo, mimochodem.. kdybyste to náhodou nevěděli - 8! :D 

17. prosince
BOOKS__ Takže sem byla vzhůru do půl třetí, abych mohla dočíst Cuja!!! Takhle mně knížka už dlouho nechytla! ÚŽAS, ÚŽAS A ÚŽAS!!! :)
HOME__ Tak za týden máme Štědrý den♥ :) dost jsem dneska uklízela, udělala druhy dva druhy cukroví a jsem šťastná! :D

1 komentář:

  1. Taky zrovna teď čtu Cuja. Píšeš, že se ti to líbilo? Já jsem teprve na začátku a nijak mě to zatím nechytlo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! Každý mě potěší a vždy se snažím odpovídat.